هتل دیوان آنتالیا
این هتل جزو بهترین  هتل های ۵ ستاره در سراسر  آنتالیا است!
این هتل ۵ ستاره  تا ساحل حدود ۵۰۰ متر فاصله دارد. هتل دیوان آنتالیا دارای امکانات شگفت انگیزی در بخش ورزش های آبی است و هر دو نوع استخر سرپوشیده و روباز را دارا میباشد!
هتل دیوان آنتالیا دارای سرویس اینترنت وای فای پرسرعت و هم چنین زمین گلف می باشد. اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و دارای بالکن می باشند. در همه اتاق ها تلویزیون های فلت با دسترسی به کانال های ماهواره ای و مینی بار نیز موجود است. از امکانات تفریحی هتل دیوان آنتالیا می توان به ۴ زمین تنیس و محوطه ساحلی خصوصی با امکانات تفریحی ساحلی اشاره کرد. اسپا هتل دارای حمام ترکی مخصوص و جکوزی می باشد.. این هتل دارای سه رستوران ترکی و آسیایی و رستوران دریایی می باشد. در بار هتل انواع نوشیدنی ها برای میهمانان هتل سرو می شود.
هتل دیوان آنتالیادارای اتاق هایی با تمام امکانات رفاهی می باشد. سرویس دهی ۲۴ ساعته به اتاق های هتل انجام می شود.
امکانات تفریحی هتل شامل تنیس، گلف، ماهیگیری، قایق، دارت، امکانات ورزش های آبی، کرایه دوچرحه، استخر سرپوشیده، ساحل خصوصی، سونا، باشگاه ورزشی، حمام ترکی، زمین بازی کودکان، کتابخانه، کلاب کودکان و غواصی هستند
غذا و نوشیدنی: رستوران و بار ، اسنک بار، منوی ویژه افراد رژیمی، امکان صرف صبحانه در اتاق
هنوز برای سفر به این هتل خارق العاده مجاب نشدید؟ هتل دیوان آنتالیا با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد! پس چمدان هایتان را ببندید و به ترکیه سفر کنید!
برای رزرو هتل دیوان آنتالیا با ما تماس بگیرید!
آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.     02188851080

 

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید