معبد وات آرون بانکوک
یکی از جاذبه های گردشگری محبوب درپایتخت سرزمین لبخندها بانکوک به شمار می رود. معبد وات آرون در محله وات چانگ در غرب رودخانه چائو فرایا قرار بنا شده.
این معبد زیبایی های فراوانی دارد که هر چشمی را مجذوب خود میکند.
معماری معبد وات ارون بانکوک، بسیار با نشاط است که به صورت قلعه ای مستحکم و باشکوه در کنار آب قرار گرفته است.
برای عبور از رودخانه چائو فرایا و رسیدن به معبد وات پو، می‌توانید از قایق هایی که در اسکله سافان تاکسین قرار گرفته اند، استفاده کنید.
به شما توصیه می‌کنم حتما یک‌ساعت از وقتتان را برای دیدن معبد وات آرون بگذارید. نام دیگر معبد وات آرون، معبد سحرگاه است، چرا که در هنگام غروب آفتاب و در شب معبد وات آرون زیبایی خاص و خیره کننده ای دارد که چشم هر مسافری را به سمت خود جلب می‌کند.
ارتفاع معبد وات آرون بانکوک را بیش از ۷۰ متر تخمین زده اند.دکوراسیون و طراحی معبد وات آرون با کاشی، سرامیک، و با ظرافت خاصی انجام شده.
پله ها شیب تندی دارند که شما برای جلوگیری از افتادن، می‌توانید از نرده ها کمک بگیرید. وقتی به بالاترین نقطه معبد وات آرون رسیدید، به راحتی می توانید رودخانه چائو فرایا، کاخ بزرگ، و معبد وات پو را ببینید. در طول مسیر، انواع مجسمه های حیوانات مختلف و سربازان چینی را نیز خواهید دید. بعد از پیاده روی نسبتا طولانی وارد سالن اصلی معبد وات آرون می شوید که می‌توانید مجسمه طلایی بودا را ببینید. بر روی دیوارهای داخلی معبد وات آرون، نقاشی های زیبایی حکاکی شده است. علاوه بر این که این معبد از جز جاذبه های توریستی پر طرفدار بانکوک به شمار می رود، یک جایگاه مهم برای عبادت بوداییان نیز می باشد. به دلیل مذهبی بودن این معبد، حتما باید لباس مناسب که بلند نیز باشد، با خودتان به همراه ببرید و در آنجا بپوشید، در غیر اینصورت می‌توانید از لباس هایی که در کنار این معبد کرایه داده می شوند، استفاده کنید. معبد وات آرون از ساعت ۸ صبح تا ۱۷:۳۰ برای بازدید توریست‌ها باز است. می توانید برای بازدید از معبد وات آرون از مونو ریل و تاکسی استفاده کنید و قسمتی از مسیر را قایق سواری کنید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.   02188851080

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید