جشن آب بازی پوکت
فستیوال سونگ کران و یا جشن آغاز سال نو (جشن آب بازی پوکت) از تاریخ 13 آپریل تا تارخ 15 آپریل به مدت سه روز، شما را غرق در شادی و هیجان وصف ناپذیری خواهد کرد که تا سالیان سال از یادتان نخواهد رفت!
با دوستان و اعضای خانوادتان آب بازی کنید و بدون توقف یکدیگر را خیس کنید!
در گرمای دلنشین تایلند، خیس شدن های پیاپی که با شادی و خنده های قطع نشدنی همراه است لذتی بسیار بسیار شیرین و دلچسب خواهد بود!
پایتخت سرزمین لبخندها، بانکوک، میزبان بزرگترین جشن آب بازی پوکت وبازی های مفرح و جذابیست که به معنای واقعی، لبخند را بر لبانتان مینشانند!
از سلیوم رود گرفته  تا خائو سن رود، تمامی خیابان ها غرق در شادی وصف ناپذیری میشود!
فستیوال سونگ کران یا جشن آب بازی چیست؟
این فستیوال، معروف ترین و شاداب ترین جشن در کل تایلند است که در آغاز سال نوی تایلندی برگزار میشود  و شروع آن، همزمان با اغاز  فصل تابستان نیز هست.
امسال این جشنواره در تاریخ 13 آپریل به طور رسمی شروع میشود(هرچند مردم از چند روز قبل به پایکوبی و خوشگذرانی میپردازند) و به مدت سه یا پنج روز بسته به موقعیت مکانی ادامه دارد.
فلسفه این مراسم، پاچیدن آب بر روی دوستان و اعضای خانواده، به عنوان آرزویی نیک برای سال جدید است که با دعا و بازدید از معابد نیز همراه است.
در طی سالیان دراز، این جشنواره در جهان شناخته شد و به دلیلی مهم برای سفر بسیاری از افراد از کل جهان به تایلند تبدیل شد. پس برای لذت بردن هرچه بیشتر از مراسم، بهتر است همه تدارکات لازم را انجام دهید و برای سفر چمدانتان را ببندید!

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک

 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید