جزیره جیمزباند در خلیج فانگ نا جذابیت های اطراف شهر پوکت است.
جزیره جیمز باند پوکت منطقه ای معروف در خلیج فانگ نا میباشد. دلیل نام گذاری این جزیره با این نام،به فیلمی از مجموعه فیلم های جیمزباند برمیگردد.(مردی با اسلحه طلایی)
ویژگی خاص این جزیره،وجود برآمدگی هایی بسیار، از جنس آهک بر روی دیواره های عظیم صخره های عمودیی  است که در آب زمرد رنگ جزیره رشد کرده اند. یکی از این صخره ها با نام (کوه تاپو) به طرزی شگفت آور و غیرقابل باور در بین آب زمرد رنگ جزیره ایستاده است.
ویژگی های جزیره جیمز باند پوکت بسیار جالبند.
سوالی که پیش میاید این است که چرا این صخره به داخل آب نمیفتد؟ چرا با صخره بزرگتری که در کنارش واقع شده است برخورد نمیکند؟(صخره کوه پینگ گان)
محیط این جزیره به طور کلی جذاب و ارام است ولی در فصل اوج سفرها به تایلند،بسیاری از قایق ها برای دیدن این صخره اعجاب آور به جزیره جیمز باند میروند.
ویژگی های جزیره جیمز باند پوکت:
فانگ نا با وسعت تقریبی چهارصد کیلومتر مربع،خانه بیش از 100 جزیره میباشد که اکثر آنها به خاطر خاص بودن و جدابیتشان میتوانند در کتاب رکورد های گینس ثبت شوند!
جزیره جیمز باند پوکت با صخره استواری که سالیان سال در میان آب ایستاده، از زمان نمایش فیلم جیمز باند در این جزیره(1974)، به یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری فانگ نا تبدیل شده است.
خوشبختانه این منطقه تحت نظارت میباشد و در نتیجه،هیچ گونه قایقی حق ندارد بیش از حد مجاز به این صخره نزدیک شود. برای تماشای زیبایی های جزیره جیمز باند تنها دو راه وجود دارد.
یکی قایق ها و دیگری تماشای جزیره از روی صخره کوه پینگ گان
صخره کوه پینگ گان نشانه ای عظمت و قدرت طبیعت و قدرتمندی آن است.

 

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک

 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید