باغ وحش سافاری ورلد بانکوک
 یکی از زیباترین مناطق در شهر بانکوک است که هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند. حیوانات گیاهخواری نظیر گورخر، شتر، بزکوهی، آهو، کرگدن، شتر مرغ، پلیکان، لک لک آفریقایی در یک بخش باغ وحش در کنار هم زندگی می‌کنند.
شما میتوانید با ماشین به این مجموعه بیایید و از پنجره ماشینتان به دیدن حیوانات بپردازید.
فراموش نکنید که به حیوانات غذا ندهید از زدن بوق و ایجاد سر و صدا  نیز جدا خودداری نمایید.
گله ای از آهوها را خواهید دید که در حاشیه جاده در حال حرکت هستند، طبق تحقیقات انجام شده این دسته از آهوها بزرگترین گله در جهان هستند.
بیابان های موجود در سافاری ورلد بانکوک یکی از بهترین بیابان ها برای زندگی حیوانات مختلف است که به جرات می‌توان گفت نمونه مشابهی از آن را در جای دیگر ندیده اید.
در هنگام ورود به منطقه باغ وحش و پارک سافاری ورلد بانکوک ، دروازه های آهنی قرار گرفته است که از بلندگویی که در آنجا قرار گرفته است، صدایی می‌شنوید که به شما می‌گوید حتما در طول راه در ماشین خود بمانید و به هیچ عنوان پنجره ماشینتان را به پایین نکشید.
میتوانید ببر های زیادی را ببینید کع در زیر سایه درخت استراخت میکنند.
تصاویری که فقط در مستندات حیات وحش دیده اید جلوی چشمتان ظاهر خواهند شد.
زمان مناسب برای دیدن شیرها ساعت اولیه بازگشایی این حیات وحش است، چرا که میان شیرها غذا پخش می شود و شما به راحتی آنها را در میان بیشه زار ها درحالی که رو به خورشید درازکشیده اند، خواهید دید.
نمایش حرکات جذاب فیل ها و دلفین ها، بوکس اورانگوتان ها، توپ بازی شیرهای دریایی نیز برای شما عزیزان  جذاب هستند.
ممکن است برای بزرگسالان کمی خسته کننده باشد اما یک روز بسیار عالی برای کودکتان خواهد بود.
قسمت جذاب دیگری که در این باغ وحش هست مکانی‌ست برای غذا دادن به زرافه های زیبا، غذای آنها موزهای رسیده هستند که شما می‌توانید با دستان خودتان به این حیوانات زیبا غذا بدهید و با آنها عکس های یادگاری بگیرید.
باغ وحش سافاری ورلد بانکوک فضایی امن و زیبا هم برای حیوانات و هم برای گردشگران ایجاد کرده است، محیطی که هم سرگرم کننده برای بزرگسالان است و هم برای کودکان.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.   02188851080

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید