باغ وحش دوزیت بانکوک
یکی از کامل ترین باغ وحش های تایلند با انواع حیوانات و فضایی مناسب آنها، در شهر بانکوک بنا شده. این مجموعه زیبا و دوست داشتنی در مرکز شهر بانکوک بنا شده مرکز نحقیقاتی نیز هست.
باغ وحش دوزیت بانکوک خانه بیش 1600 حیوان است که در مناطق گرمسیری زندگی میکنند.
ببر بنگال و غزال نیز در این مجموعه حضور دارند.
برای نزدیک به شصت سال باغ وحش دوسیت اولین باغ وحس در سراسر تایلند بوده است. دور تا دور این مجموعه را مراکز مهم فرا گرفته اند.
انواع مختلف میمون ها، هیپوپوتاموس ها، تمساح ها و شیرها به علاوه حیوانات کمیاب در تایلند نظیر پنگوئن ها، شترها و کانگارو ها در باغ وحش دوسیت نگهداری میشوند.
در قسمتی از باع وحش زرافه ها، شترمرغ ها، گورخرها اسب ها و فیل ها قرار دارند و در بخش مخصوصی کودکان میتوانند از اس ها سواری بگیرند.
دریاچه ای درون باغ وحش قرار دارد که میتوانید در آن قایق سواری کنید و لذت ببرید.
از نکات جالب دیگر، وجود یک پناهگاه زیر زمینی در بخش نگهداری از هیپوپوتاموس هاست و برای افرادی که به تاریخ جنگ جهانی دوم علاق دارند جالب است.
چهار ایستگاه تراموا در این باغ وحش وجود دارد. افراد می توانند با استفاده از تراموا به گشت و گذار در باغ وحش بپردازند. بلیط هریک از این ایستگاه ها به رنگ متفاوتی می باشد. زمین بازی زیبا و دلنشینی برای کودکان در این باغ وحش وجود دارد که کودکان می توانند با فراق بال درون به بازی بپردازند. همچنین وسایل سواری مختلفی در باغ وحش مخصوص کودکان وجود دارد. همچنین بازدیدکنندگان می توانند قایق سواری در این باغ را نیز تجربه کنند. برای این منظور قایق هایی برای اجاره و گشت و گذار بر روی دریاچه باغ در اختیار بازدیدکنندگان قرار دارد. این دریاچه بسیار آرام و ساکت بوده و ضمن قایق سواری می توان نمایی از ساختمان مجلس را نیز مشاهده کرد.
تعدادی قایق پدالی نیز برای اجاره گردشگران وجود دارد. از دیگر تفریحات موجود در این باغ وحش برای کودکان، وجود وسایل نقاشی می باشد. وجود فضاهای تمیز و مناسب برای پیک نیک در این باغ، امکان استراحت خانواده ها و خوردن غذا را فراهم می کند. همچنین رستوران های فست فود متعددی نیز در این مکان وجود دارد. امکان رفتن به باغ وحش در هنگام شب و دیدن زندگی شبانه حیواناتی نظیر خفاش ها و جوجه تیغی ها نیز وجود دارد. محیط زندگی حیوانات مطابق با شرایط طبیعی محل زندگی شان در جنگل، شبیه سازی شده است.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.   02188851080

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید